Vrácení zboží

Zásilkovna nabízí službu  na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.

Tuto službu je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu

Pro vygenerování a vytištění  vratného štítku klikněte prosím na tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/…tlg

Snímek obrazovky 2023-05-21 182827

 Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.

Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.

V případě reklamace, vrácení zboží , je nutné k zásilce přiložit vyplněný  reklamační formulář, který najdete v prvním emailu od nás.

V případě že jste využili jiného dopravce než Zásilkovnu , kontaktujte nás  emailem a nebo telefonicky. Pro vás je určena služba  Reklamační asistent. Vygenerujeme vám speciální štítek pro vás . Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny.

ZPĚTNÉ ZÁSILKY ODESLANÉ  ČESKOU POŠTOU NEPŘÍJÍMÁME!!