Vrácení zboží přes Zásilkovnu
Zásilkovna nabízí službu na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.
Tuto službu je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu.
Pro vygenerování a vytištění vratného štítku klikněte prosím na tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/…tlg
Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.
Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.
V případě reklamace, vrácení zboží , je nutné k zásilce přiložit vyplněný reklamační formulář, který najdete v prvním emailu od nás.
V případě že jste využili jiného dopravce než Zásilkovnu , kontaktujte nás emailem a nebo telefonicky. Pro vás je určena služba Reklamační asistent. Vygenerujeme vám speciální štítek pro vás . Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny či Balíkovny.