Vrácení zboží přes Zásilkovnu

Zásilkovna nabízí službu  na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.

Tuto službu je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu

Pro vygenerování a vytištění  vratného štítku klikněte prosím na tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/…tlg

Snímek obrazovky 2023-05-21 182827

 Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.

Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.

V případě reklamace, vrácení zboží , je nutné k zásilce přiložit vyplněný  reklamační formulář, který najdete v prvním emailu od nás.

V případě že jste využili jiného dopravce než Zásilkovnu , kontaktujte nás  emailem a nebo telefonicky. Pro vás je určena služba  Reklamační asistent. Vygenerujeme vám speciální štítek pro vás . Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny či Balíkovny.