Vrácení zboží
Zásilkovna nabízí službu na základě které je možné obdržené zboží odeslat zpět k nám zdarma.
Tuto službu je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy Zásilkovnu.
Pro vygenerování a vytištění vratného štítku klikněte prosím na tento odkaz: https://www.zasilkovna.cz/…tlg
Seznam výdejních míst ZÁSILKOVNA.CZ naleznete ZDE.
Balík není nutné předat stejnému výdejnímu místu, ze kterého jste si balík vyzvedli.
V případě reklamace, vrácení zboží , je nutné k zásilce přiložit vyplněný reklamační formulář, který najdete v prvním emailu od nás.
V případě že jste využili jiného dopravce než Zásilkovnu , kontaktujte nás emailem a nebo telefonicky. Pro vás je určena služba Reklamační asistent. Vygenerujeme vám speciální štítek pro vás . Je však nutné nás před odesláním balíku informovat, abychom Vám mohli zaslat štítek Reklamační asistent či nahlásili kód zásilky. Balík je následně nutné předat na výdejním místě (pobočce) Zásilkovny.
ZPĚTNÉ ZÁSILKY ODESLANÉ ČESKOU POŠTOU NEPŘÍJÍMÁME!!